Buna seara,
Am reusit in acest weekend sa pun in functiune ceasul OPTIMEF de dama.
Cu un "polish casnic" cu putina pasta de dinti am reusit sa-i dau o usoara stralucire.
Domnule Claudiu, va multumesc pentru sfaturi, bateria 391 este cea corespunzatoare.
Intr-adevar exista o lamela deasupra bateriei care are rol multiplu in aceast caz. Unul ar fi de fixare a bateriei, altul de fixare a mecanismului sa stea fix in carcasa, iar cel de-al treilea rol si cel mai important este acela de a face "masa" cu carcasa ceasului astfel incat la apasarea butoanelor de setare circuitul sa fie complet. Fara aceasta lamela butoanele de setare nu functioneaza. Din pacate neavand aceasta lamela am fost nevoit sa improvizez si am pus o bucata de staniol intre capacul ceasului si baterie, nu este cea mai buna solutie dar functioneaza.
Domnule Gherghin Nicolae, apreciez sfaturile dumneavoastra si grija fata istoria romanilor. Cu siguranta este un ceas rar si pretios cu atat mai mult cu cat in ultimi 20 de ani, am inceput sa vedem din ce in ce mai putine produse pe care sa scrie MADE IN ROMANIA. Acesta a fost unul din motivele pentru care am vrut sa pun in functiune acest ceas. Cu siguranta daca as fi apelat la un specialist restaurarea acestui ceas ar fi fost mult mai reusita.
Dupa cum se vede in pozele de mai jos, in anumite zone cromul s-a dus de pe carcasa. Din cate mi-am dat seama geamul nu se poate scoate, pentru ca mi-ar fi placut sa duc carcasa la cromat. Are cineva idee cum s-ar putea face acest lucru?